Filiaalbeheer, Social media  en bestelportal

Beheer winkels, service en bestelportal   

Centraal filiaalbeheer, rapportages,   Service functies en orderportal, gratis App en   Weborderportal

Centraal: Met de Retail of Horeca kassa-App kunt u meerdere zaken (per formule) in 1 Cloud databases uitrollen en beheren. Dat betekent dat u overal uw bedrijf kunt monitoren, artikelen bewerken, personeel tijdlijsten printen en btw/omzet rapporten maken.  Het programma biedt een inkoopfunctie die bestellingen per Shop kan doorgeven aan de centrale inkoop. Een ERP link is optioneel in te stellen voor uw boekhoud kantoor. 

Service en Orderportal: Heeft u een bezorgservice en wilt u ook Online verkopen aan consumenten of levert u ook aan bedrijven, dan heeft u "service typen" in de kassa, b.v. bezorgen of klaarzetten voor afhalen. Klanten kunnen ook bestellingen plaatsen via de Portal. Inloggen geschiedt met een SmartPhone via een gemaakte QR-code* in PortalRest (zie hier). We bieden met de bestelPortal voor €29,- p/mnd. Meer info zie App4Food.nl * Deze QR-code kunt u aan uw bestaande Website koppelen, visite kaartje of via uw Social Media kenbaar maken (tools aanwezig).

Geinteresseerd? Bestellen de 14 dagen demo versie via de Webshop of bel 023-5373350 voor een afspraak.  


© Copyright KassaApp voor detailhandel in Ambachten